تور رویایی کیش؛ برنامه نوروزی 1402، عید کجا بریم؟

اگر در این روزهای پر از دغدغه و در اوج گرانی‌ها، هوای سفری به سبک اروپایی کرده‌اید؛ اگر دلتان سفری رویایی و دریایی می‌خواهد، اما توان مالی کافی ندارید؛ ما به شما سفر به کیش با تور ارزان کیش را پیشنهاد می‌کنیم.

با تور رویایی به کیش همراه باشید تا شما را با مزایا و نحوه سفرکردن به جزیره رویایی کیش بیشتر آشنا کنیم.

جزیره کیش

کیش که درگذشته آن را «قیس» می نامیدند جزیره‌ای به مساحت ۹۱٫۵کیلومتر در استان هرمزگان واقع در جنوب ایران می‌باشد. این جزیره مرجانی با ساحل آرام و طبیعت زیبایش سالیانه میزبان بیش از یک میلیون مسافر است.

در گویش مردمان بومی این جزیره به محل خروج آب شیرین، کیش گفته می شود؛ با توجه به اینکه تنها قنات آب شیرین در خلیج فارس مربوط به جزیره کیش است به این نام نیز نامگذاری شده است. کیش بعد از دبی و شرم‌الشیخ به سومین مقصد توریستی در خاورمیانه شناخته شده است.

چگونه با تور کیش سفر کنیم؟

برای رفتن به کیش می‌توان به‌صورت انفرادی و یا همراه با تور کیش اقدام به سفر کرد. انتخاب هرکدام از این دو روش می‌تواند مزایا و معایبی داشته باشد؛ اما بدون شک اگر موضوع مالی را در نظر بگیریم سفر با تور ارزان کیش مزایای بیشتری نسبت به سفر شخصی دارد.

  1. سفرکردن با تور استرس‌ها را کاهش می‌دهد.
  2. با تور رویایی به کیش از دردسرهای رزروکردن بلیظ هواپیما، هتل و در مواردی رزروکردن وعده‌های غذایی و … رها خواهید شد.
  3. سفرکردن با تور رویایی به کیش مساوی با افزایش اطلاعات می‌باشد.
  4. با انتخاب تور ارزان کیش در زمان صرفه‌جویی می‌کنیم.
  5. سفر با تور امنیت بیشتری دارد.
  6. کیش گردی با تور کیش برای بار اول راحت، رویایی و بی‌دردسر است.
  7. انتخاب تور کیش از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه است.

 

 

جاذبه‌های تفریحی و تاریخی

جزیره کیش با وجود مساحت کمی که دارد جاذبه‌های تاریخی و تفریحی بسیار زیادی دارد. وجود جاذبه‌های تاریخی کیش آن را به یکی از مقاصد پر رفت و آمد برای گردشگران تبدیل کرده است؛ مهم‌ترین مقاصد پربازدید تاریخی کیش عبارتند از: شهر حریره، روستای باغو، خانه بومیان، شهر زیرزمینی کاریز، خانه اعیانی کیش، آب‌انبار کیش، جزیره هندورابی، کشتی یونانی، درخت سبز، مجسمه مرد ماهیگیر، مسجد ماشه و …

جاذبه‌های تفریحی جزیره کیش عبارتند از: باغ پرندگان، سواحل جزیره، دلفیناریوم، تله‌کابین، کنسرت موسیقی کیش، نمای کشتی یونانی، نمای هوایی جزیره، پارک آبی اوشن و…

قوانین جزیره

اگر فقط یک‌بار به کیش سفر کنید متوجه یک نظم خاص در این جزیره دیدنی خواهید شد؛ تعدادی از قوانین بسیار جالب و خاص کیش عبارتند از:

  • بوق‌زدن ممنوع است.
  • چادرزدن ممنوع می‌باشد.
  • دنده عقب رفتن ممنوع است.
  • رانندگی با ماشین کثیف مساوی با جریمه‌شدن است.
  • شناکردن در ساحل به‌استثنای پلاژ ممنوع می‌باشد.
  • ریختن آشغال ممنوع است.
  • تاکسی سفید دربستی می‌باشد.
  • جزیره کیش آب آشامیدنی ندارد و باید آب‌معدنی نوشید.
  • راهنما زدن در میدان اجباری است.
  • منطقه آزاد کیش در ۲۰ آبان به مناسبت روز کیش به گردشگران ۵۰٪ تخفیف می‌دهد.

کلمات توان توصیف زیبایی‌های این جزیره خاص را ندارند. برای درک زیبایی‌های این خطه دیدنی بایستی به کیش سفر کرد تا آن را بهتر شناخت.

 

بهترین زمان سفر با تور ارزان کیش

آب‌وهوای جزیره کیش گرم و مرطوب است. تابستان‌های گرم و طولانی و زمستان‌های معتدل و ایده‌آل دارد. بهترین زمان سفرکردن با تور رویایی کیش پاییز و زمستان است. کیش یکی از چهار مکان جهان است که به دلیل درصد بالای اکسیژن خالص به مکانی برای جذب افراد مبتلا به مشکلات تنفسی تبدیل شده است.

 

مراکز خرید کیش

جزیره کیش یک منطقه آزاد تجاری می‌باشد و معاف بودن از عوارض گمرکی یکی از بزرگ‌ترین امتیازات آن است. با انتخاب تور رویایی به کیش علاوه بر ذخیره سرمایه، می‌توانید با خرید محصولات متنوع از برندهای معتبر و ارزان‌قیمت از سفر خود بیشتر لذت ببرید.

حمل‌ونقل عمومی کیش

در کیش وسایل نقلیه متفاوتی به گردشگران خدمات گردشگری ارائه می‌دهند. مسافران می‌توانند برای جابه‌جایی از تاکسی، مینی‌بوس و یا کرایه‌کردن ماشین استفاده کنند. علاوه بر تاکسی و مینی‌بوس می‌توان ماشین‌های لوکس و گران‌قیمت نیز کرایه کرد.

تاکسی‌ها زرد و سفیدرنگ هستند؛ تاکسی زرد خطی می‌باشد و تاکسی سفیدرنگ دربستی است. مینی‌بوس دارای دو خط می‌باشد، خط اول ۱۳ ایستگاه دارد و خط دوم دارای ۴۲ ایستگاه است.

 

 

قیمت تور رویایی به کیش

قیمت تور کیش به عوامل مختلفی مانند نوع هتل، فصل مسافرت، لاین پرواز و … بستگی دارد.

سفرکردن به جزیره با تور ارزان کیش در فصل تابستان کم‌هزینه‌تر از فصل پاییز و زمستان می‌باشد؛ تعطیلات رسمی و روزهای آخر هفته پرهزینه‌تر از سایر روزها است؛ پروازهای صبحگاهی گران‌تر از عصر و شب است.

خدمات و کیفیت هتل‌ها و لاین‌های پرواز نیز بر افزایش یا کاهش قیمت مسافرت به جزیره تأثیرگذار است. استفاده از نوع وسیله نقلیه از دیگر عوامل تعیین‌کننده قیمت نهایی سفرکردن به این جزیره می‌باشد.

هتل و محل اقامت

تور رویایی به کیش به مسافران مژده می‌دهد که نگران هزینه‌های اقامت نباشند. هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی وجود دارند که به مسافران خدمات VIP و مهمان‌پذیری ارائه می‌دهند.

هتل 5 ستاره بین المللی کیش

·        هتل‌های ۵ ستاره: شایگان، ایران، ترنج، میراژ، پانوراما، کوروش، داریوش، امیرکبیر و هتل بین المللی کیش.

·        هتل‌های ۴ ستاره: صدف، گامبرون، هلیا، لیلیوم، پارمیدا، آنا، آرامیس و سورینت مریم.

·        هتل‌های ۳ ستاره: آفتاب شرق، آبادگران، جام‌جم، شایلی، پانیذ، گلدیس، لوتوس، هلیا.

·        هتل‌های کم ستاره: تماشا، دیدار و فانوس.

راهنمای رزرو سفر با تور کیش

باتوجه‌به مطالبی که در این مقاله ارائه داده شد سفرکردن با تور رویایی به کیش انتخابی عالی و کم‌هزینه برای یک سفر جذاب شبه مدیترانه‌ای می‌باشد.

شرکت گردشگری ir4t فراهم‌کننده تور رویایی به کیش آماده ارائه خدمات مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت بالا به هم‌وطنان عزیز است.

خدمات گردشگری ir4t شامل تور کیش از تهران، تور کیش از اصفهان و تور کیش از مشهد می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت www.ir4t.com  مراجعه کنید.

 

 

 

سخن آخر

امروزه باتوجه‌به تورم شدید سفرکردن از نظر عده زیادی امری سخت و ناممکن شده است. باتوجه‌به افزایش دغدغه‌ها و مشکلات روحی و افسردگی‌ها نمی‌توانیم نسبت به سفرکردن بی‌تفاوت باشیم؛ زیرا از دیدگاه روان‌شناسان سفر روشی درمانی جهت تخلیه‌کردن بارهای منفی انباشته شده در بدن است.

در کنار گرانی‌ها مکان‌هایی مانند کیش وجود دارند که به دلیل گردشگری بودن همواره مرکز توجه هستند؛ این امر باعث شکل‌گرفتن تور ارزان کیش و ارائه خدمات ارزان ‌قیمت به عاشقان سفر شده است.

تور رویایی به کیش برای گذراندن اوقات فراغت گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و بسیار مناسب است. با این سفر شبه اروپایی و مدیترانه‌ای می‌توانید خود را از استرس‌های روزانه خلاص کنید و برای روزهای پیش رویتان بهتر برنامه‌ریزی کنید.

ir4t فراهم‌کننده تور رویایی به کیش به مسافران عزیز توصیه می‌کند که برای داشتن سفری ایده‌آل به جزیره کیش نکات زیر را در نظر بگیرند:

  • برای سفر لباس‌های روشن و نخی انتخاب کنید.
  • کرم ضدآفتاب از موارد ضروری می‌باشد.
  • اگر اهل شناکردن هستید مایو و لوازم مربوط به شنا را فراموش نکنید.
  • سفرکردن در تابستان انتخاب اشتباهی نمی‌باشد؛ چون فصل ارزانی است.
  • یادمان نرود که محافظ طبیعت و اماکن تاریخی باشیم.
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا