کلوپ: یک شبه مربی بدی نشدم


یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به انتقادات خبرنگاران به دلیل نتایج این تیم پاسخ داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکسپرس، لیورپول در حال حاضر در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و در دیدار بعدی خود باید به دیدار برایتون برود که این دیدار از جام حذفی برگزار می‌شود. آرسنال با ۵۰ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

باوجود آن که یورگن کلوپ در بین هواداران لیورپول از محبوبیت بسیار بالایی برخودار است اما انتقادها از این مربی آلمانی در فصل جاری لیگ جزیره بسیار بالا است و حتی احتمال اخراج هم وجود دارد. 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به انتقادات خبرنگاران به دلیل نتایج این تیم پاسخ داد و گفت: من یک شبه مربی بدی نشدم. هرگز نه آنقدر خوب بودم که قبلا درباره من صحبت می‌شد و نه الان آنقدر مربی بدی هستم. سال گذشته سال بسیار شلوغی برای ما بود. چه کسی انتظار داشت در یک فصل به چهار فینال برسیم؟ قبول دارم این فصل اصلا خوب نبودیم.  این اصلا خوب نیست. ما باید بهتر از این ظاهر شویم و این کار را هم خواهیم کرد.

او در ادامه گفت: مشخص بود که این فصل سخت می‌شود ولی مصدومیت‌ها هم خیلی دست ما را بست. به راحتی می‌توانستیم ۴ یا ۵ امتیاز بیش‌تر کسب کنیم. ما هنوز خوب بازی نمی‌کنیم اما برای لیگ قهرمانان می‌جنگیم و این طبیعی است. 

سران لیورپول به حمایت کامل از یورگن کلوپ سرمربی این تیم ادامه می‌دهند و خود او نیز به استعفا فکر نمی‌کند. سران مرسی‌ساید اذعان دارند که تیم در این فصل عملکرد ضعیفی داشته ولی آن‌ها به کادر فنی اعتماد دارند.

انتهای پیام

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا