پادشاه در آمریکا/ اینترمیامی تیم بعدی مسی


آفتاب‌‌نیوز :

لیونل مسی، برنده هفت توپ طلا تیم بعدی خود را انتخاب کرد و بر این اساس راهی آمریکا می‌شود و پیراهن اینتر میامی را در حالی به تن خواهد کرد که پیشنهاد نجومی از الهلال عربستان داشت و اخیرا نیز به این کشور سفر کرده بود و خیلی‌ها احتمال پیوستن او را به الهلال زیاد می‌دانستند.

باشگاه اینترمیامی با انتشار این تیزر از جذب ستاره آرژانتینی خبر داد.

به گزارش استار، این بدون شک ضربه سختی برای بارسلونا است که تقریباً همه گزینه های ممکن را برای بازگرداندن بهترین بازیکن تاریخ خود در نظر گرفت. با این حال، به دلیل وضعیت بد مالی و مشکلاتی که در اجرای فیر مالی وجود داشت، تیم کاتالانی نتوانست رویای خود را برای بازگشت لئو به نیوکمپ برآورده کند.

مسی روز چهارشنبه با خبرنگاران روزنامه های کاتالونیا دیدار داشت و به آنها گفت: تصمیم گرفتم که به میامی بروم. البته هنوز صد درصد نیست اما تصمیم من قطعی است.

مسی توضیح داد که می‌خواهد برای بار دوم در باشگاه بارسلونا حضور داشته باشد و «سیار هیجان‌زده است که بتواند به نیوکمپ بازگردد.

قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در ۳۰ ژوئن به پایان می رسد و او پس از دو فصل  از این تیم فرانسوی جدا خواهد شد.

ستاره آرژانتینی درباره حضور در اینتر میامی افزود: با اینکه شنیدم گفته شده لالیگا همه چیز را پذیرفته و همه چیز برای بازگشت من خوب است ولی هنوز خیلی چیزهای دیگر مانده بود. شنیدم که آنها مجبور بودند بازیکنان را بفروشند یا حقوق بازیکنان را پایین بیاورند و حقیقت این است که من نمی‌خواستم این شرایط ایجاد شود یا مسئولیت به دست آوردن چیزی را بر عهده بگیرم که ربطی به همه اینها داشته باشد.

گفته می‌شود که تاتا مارتینو برای هدایت اینترمیامی انتخاب خواهد شد و در این صورت مارتینو که سابقه همکاری با مسی را در بارسلونا داشته است این شانس را دارد تا دوباره با این بازیکن در یک تیم باشد. 

اگرچه جزئیات پیوستن احتمالی مسی به اینتر میامی مشخص نشده است اما تیم دیوید بکام که خورخه ماس و خوزه ماس مالم مشترک آن هستند به زودی جزئیات این انتقال را اعلام خواهند کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا