پاتک آمریکایی برای کنار زدن عربستان و بارسلونا در جذب مسی


آفتاب‌‌نیوز :

پس از تأیید جدایی لیونل مسی از تیم پاری‌سن‌ژرمن، کریس هندرسون مدیر ورزشی تیم اینتر میامی آمریکا از اظهارنظر پیرامون شایعات مبنی بر حضور ستاره آرژانتینی در تیم ایالت فلوریدا خودداری کرد.

خبرگزاری رویترز نوشته از تیم اینتر میامی آمریکا که دیوید بکهام، ستاره پیشین تیم ملی انگلیس یکی از سران آن است، از ماه‌ها پیش به عنوان بکی از تیم‌های بالقوه برای جذب مسی نام برده می‌شد و بکهام هم هیچ وقت گزارش‌ها درباره علاقه به جذب قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تکذیب نکرد.

هندرسون، اما با احتیاط درباره مسی صحبت می‌کند و می‌گوید: من درباره بازیکنی که در تیم ما حضور ندارد، صحبت نمی‌کنم.

اینتر میامی پس از تجربه چهار شکست پیاپی، فیل نویل، ملی‌پوش پیشین انگلیسی را از هدایت این تیم اخراج و خاویر مورالس آرژانتینی را به عنوان سرمربی موقت خود انتخاب کرد.

با این حال سران تیم ایالت فلوریدا قصد دارند تاتا مارتینو، سرمربی پیشین تیم ملی آرژانتین و باشگاه بارسلونا که رابطه بسیار دوستانه‌ای با مسی دارد را به عنوان سرمربی آینده خود انتخاب کنند.

مارتینو سابقه حضور در تیم آمریکایی آتلانتا را در کارنامه دارد و در جام جهانی ۲۰۲۲ هم سرمربی مکزیک بود و تیمش با گل‌های مسی و انزو فرناندز مقابل آرژانتین در مرحله گروهی جام بیست و دوم شکست خورد.

هندرسون در زمینه انتخاب مارتینو هم با محافظه‌کاری صحبت کرد و گفت: من درباره مربیان خاصی صحبت نمی‌کنم. انتخاب سرمربی، روند خاص خود را خواهد داشت. رویترز نوشته باشگاه اینتر میامی با حضور بازیکنان و مربیان آرژانتینی، در میان هواداران فوتبال آمریکای جنوبی هم جایگاه هواداری خاصی پیدا کرده است.

 این اقدام باشگاه آمریکایی در حالیست که بارسلونا و الهلال خیز برداشتند که لیونل مسی را شکار کنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا