وریا غفوری در کلاس مربیگری: با شرایطی که برایم پیش آمد، نتوانستم در استقلال بمانم / در موقعیت مناسب شرایطی که پشت سر گذاشتم را توضیح می‌دهم تا مردم در جریان آن قرار بگیرند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: وریا غفوری، کاپیتان سابق استقلال و بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان بعد از یک نیم فصل بدون تیم ماندن و سکوتی که در این مدت داشت، با حضور در کلاس های مربیگری بار دیگر آفتابی شد و ترجیح داد در گفتگو با اسحاب رسانه سکوتش را بشکند و صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

**حضور در کلاس‌های مربیگری بعد از مدت‌ها دوری از فوتبال؟

خیر مقدم به شما می‌گویم. امروز اولین جلسه کلاس ما است؛ دوره B‌آسیا است و فکر کنم 23، 24 نفر هستیم. انشاالله بتوانیم یک آموزش خوب ببینیم و این دوره را به سلامت و با نمره خوب و دانش مناسب پشت سر بگذاریم.

**دقیقه 21 بازی‌های استقلال به نام تو ثبت شده و هواداران تو را فراموش نمی‌کنند…

من دوست نداشتم اینجا درباره این مسائل صحبت کنم. هواداران استقلال یک قسمت از قلب من هستند. من یکجور هایی با استقلال عجین شدم و متاسفانه با شرایطی که برایم پیش آمد، نتوانستم در آن تیم بمانم ولی قلب و روحم همراه این تیم است. امیدوارم در جام حذفی هم موفق شوند و واقعا من همیشه قدردان این هواداران هستم و به عشق و لطف آنها که مرا صدا می‌زنند، جلو می‌روم. به من انرژی می‌دهند و باعث می‌شوند شایددرد و رنجی که به من تحمیل شده، تحمل کردنش راحت‌تر باشد.

**به نظر می‌رسد از نظر بدنی هنوز آماده بازی کردن هستی؟

سعی کردم بدنم را فیت نگه دارم. شرایط بازی کردن به صورت صد درصد ندارم اما بعد از یکماه بدنسازی قطعا می‌توانم بازی کنم چون شرایطم را حفظ کرده‌ام.

**استقلالِ ساپینتو را چطور ارزیابی می‌کنی؟

جا دارد از ساپینتو تشکر کنم. او مربی بسیار خوبی است که توانست تیمی خوب و آماده را راهی مسابقات کند. متاسفانه یک جاهایی حاشیه ها و مشکلاتی که در استقلال بود و توسط مدیران به تیم تحمیل شد،‌باعث شد تمرکز این تیم بهم بخورد و مقداری تیم وارد حاشیه شود. ولی قطعا آقای ساپینتو عملکردش شایسته بوده و خوب توانسته در این تیم کار کند. امیدوارم در جام حذفی با گرفتن قهرمانی بتوانند کارشان را تکمیل کنند.

**آخرین برد استقلال در دربی در طول 90 دقیقه با گل تو رقم خورد؛ چه دلیلی باعث شده استقلال مدت‌ها در بردن دربی ناکام بماند؟

متاسفانه آخرین برد استقلال در جریان 90 دقیقه به همان بازی برمی‌گردد. من خیلی نمی‌خواهم وارد فضای فوتبالی و اینطور چیزها شوم اما متاسفانه این موضوع درست است.

**بعد از جدایی از استقلال تصور می‌شد در فولاد چند سال بمانی، اما اینطور نشد. از اتفاقات پیش آمده ناراحت هستی؟

من حرف های زیادی برای گفتن دارم. اتفاقات زیادی حول من پیش آمد که اینجا جایش نیست بگویم. انشاالله در موقعیت مناسب یک مصاحبه خوب ترتیب می‌دهیم و کامل شرایطی که داشتم و پشت سر گذاشتم را قشنگ توضیح می‌دهم تا خیلی از مردم و هواداران فوتبال در جریان آن قرار بگیرند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا