قهرمان جام جهانی باکو: هدفم المپیک پاریس است


سجاد پورحسینی گفت: هدفم رسیدن به المپیک است و تلاشم را می‌کنم تا به آن برسم.

سجاد پورحسینی در گفت و گو با ایسنا، بعد از کسب مدال طلای تپانچه بادی در مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو اظهار کرد: این‌ مسابقات سطح بالایی داشت تا جایی که من با رکورد ۵۸۳ و به عنوان نفر ششم به فینال رسیدم. در فینال هم رقابت حساس و نفس‌گیری داشتم و در رقابت با تیراندازان عنوان‌دار و المپیکی و البته با تلاش خودم و خواست خدا توانستم به مدال طلا برسم. در حال حاضر هم بین تیراندازان ایرانی بهترین رنک جهانی را دارم. 

قهرمان جام جهانی باکو در مورد رکورد این ماده برای حضور در فینال گفت: در مسابقه قهرمانی جهان مصر هم تیراندازانی با رکورد ۵۸۲ در فینال حضور داشتند. در این مسابقه هم همینطور بود و من با ۵۸۳ به فینال رسیدم. در قهرمانی جهان با ۵۸۱ دهم شدم و به فینال نرسیدم. نمی‌توان تیراندازی را پیش‌بینی کرد. بالا و پایین زیاد دارد و یکبار ممکن است با کمتر از رکوردها هم به فینال رسید. در المپیک فروغی با رکورد ۵۸۰ به فینال رسید. ممکن هم هست سطح مسابقات بالاتر باشد و با ۵۸۳ هم به فینال نرسیم. رکورد جهانی این ماده ۵۹۴ و یک عدد عجیب غریبی است.

پورحسینی در مورد مسابقات پیش روی خود گفت: مسابقه بعدی برای من دانشجویان جهان و بعد از آن مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک باکو است. ما تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه می‌کنیم. هر چیزی خدا بخواهد همان خواهد شد. هر ورزشکاری آرزو دارد در بالاترین سطح مسابقات که المپیک است حضور داشته باشد و حتی مدال کسب کند. این خواست و آرزوی هر ورزشکاری است. من هم همه تلاشم را برای رسیدن به آرزویم خواهم کرد. هدفم رسیدن به المپیک است و تلاشم را می‌کنم تا به آن برسم.

وی در ادامه در مورد اردوی برون‌مرزی هانوفر گفت: لزوما هانوفر نیست قرار است یک اردوی برون‌مرزی در اروپا برای ما در نظر بگیرند اما من در جریان جزئیات آن نیستم. فدراسیون کارهای لازم را انجام می‌دهد تا اگر امکانش باشد اعزام شویم.

ملی پوش تیراندازی در ادامه گفت: این اردوی برون‌مرزی بیشتر در بحث کیفیت و تهیه فشنگ موثر است. البته فشنگ که مربوط به ما نمی‌شود و برای تپانچه زنان و تفنگ استفاده می‌شود اما برای به روز کردن تجهیزات و سلاح‌هایمان ثمربخش خواهد بود. 

وی در خصوص روند پیشرفت خودش از مسابقات قهرمانی جهان مصر گفت: مسلما استمرار اردوها و تمرکز در تمرینات سبب این پیشرفت‌ها شده است. اردوها و تمرینات ما مداوم است و امیدوارم پیشرفت‌ بیشتری حاصل شود.

پورحسینی در خصوص اینکه بعد از مسابقه باکو گفته بود فکر کرده است دوم شده است، گفت: در سالن فینال جدا از مانیتورهایی که بالای سر ما برای حضار وجود دارد، معمولا مانیتورهای کوچکی در کنار ما وجود دارد که رتبه ها را نشان می‌دهد. حتی در سال گذشته در همین مسابقات در همین سالن که طلای تیمی را گرفتیم هم این مانیتورها بود. اینبار نمی‌دانم چرا نبود و من هم حواسم به کار خودم بود و اصلا به گزارشگر هم گوش نمی‌دادم. حس کردم سر تیرهای آخر اختلاف پیش آمد چون در تیر یکی مانده به آخر خطای بدی داشتم و فکر می‌کردم عقب افتادم و دوم شده‌ام برای همین این حرف را زدم. 

انتهای پیام

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا