ستاره رئال به سیم آخر زد/ وینیسیوس: جایزه توهین‌های نژادپرستانه هواداران والنسیا اخراج من بود؛ این فوتبال نیست، این لالیگاست / در برزیل، اسپانیا را به عنوان کشوری نژادپرست می‌شناسند؛ من هیچ دفاعی ندارم و با آن موافقم / مقابل این نژادپرستی می‌ایستم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: ستاره رئال مادرید به شدت به اتفاقات بازی مقابل والنسیا و توهین نژادپرستانه هواداران واکنش نشان داد.

در چارچوب رقابت‌های لالیگا، رئال مادرید در ورزشگاه مستایا به مصاف والنسیا رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا به رتبه سوم سقوط کند.

با این حال،‌ نقطه مهم این مسابقه، باخت رئال مادرید نبود. شعارهای نژادپرستانه هواداران اسپانیایی در ورزشگاه مستایا به بحث اول فوتبال اروپا بدل شد.

وینیسیوس چهره اول این مسابقه بود. او در دقیقه 98 پس از درگیری با بازیکنان والنسیا از سوی داور با کارت قرمز مستقیم اخراج شد ولی پس از بازی به لالیگا حمله کرد و نوشت: جایزه توهین‌های نژادپرستانه هواداران اخراج من بود. این فوتبال نیست، این لالیگا است.

ستاره برزیلی رئال مادرید پس از این مسابقه در فضای مجازی به شدت به لالیگا تاخت و به شعارهای نژادپرستانه هواداران والنسیا که 90 دقیقه به قول آنچلوتی او را به یک حیوان نسبت دادند، واکنش نشان داد.

وینیسیوس نوشت: این اولین بار نیست. دومین بار و سومین بار هم نیست. نژادپرستی در لالیگا یک چیز کاملاً‌ طبیعی است. مسؤولان برگزاری لالیگا فکر می‌کنند که این شعارها چیزی طبیعی است و هواداران تشویق به ادامه این کار می‌شوند. من واقعاً متاسفم. این رقابت و لالیگا روزی به بازیکنانی مثل رونالدینیو، رونالدو، کریستیانو و مسی متعلق بود ولی الان به نژادپرستی تعلق دارد. یک ملت زیبا که به من خوشامد گفتند و من عاشقشان هستم ولی الان تصویری از یک ملت نژادپرست را به جهان مخابره می‌کنند.

وی ادامه داد: من از اسپانیایی‌ها عذر می‌خواهم ولی اکنون در برزیل، اسپانیا را به عنوان کشوری نژادپرست می‌شناسند و متاسفانه برای تمام اتفاقاتی که هر هفته رخ می‌دهد، من هیچ دفاعی ندارم و با آن موافقم.

ستاره رئال مادرید در انتها نوشت: با این حال من قدرتمند به کارم ادامه می‌دهم و مقابل این نژادپرستی می‌ایستم حتی اگر از اینجا دور باشم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا