بعد از حمله تند یامین‌پور/ رحمان رضایی از کادرفنی قلعه‌نویی جدا شد؟


آفتاب‌‌نیوز :

اولین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال ایران دیروز (یک‌شنبه) با حضور اهالی رسانه و مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شد و امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی این تیم، مسئولیت هدایت بازیکنان را برعهده داشت.

در این تمرین قلعه‌نویی از دستیار‌های خود در تیم ملی هم رونمایی کرد و رحمان رضایی به همراه الهویی، قربانعلی‌پور و آلین دینکا به قلعه‌نویی کمک کردند.

بعد از گذشت یک روز، تیم ملی امروز هم در ساختمان پِک به تمرین پرداخت و بازیکنان با دستگاه‌های بهبود شرایط جسمانی کار کردند، اما در تمرینات فقط الهویی و قربانعلی‌پور حضور داشتند و خبری از رضایی نبود.

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد رحمان رضایی بعد از یک جلسه تمرینی از جمع کادرفنی جدا شده و باید دید او در روز‌های آینده به تیم ملی باز می‌گردد یا خیر؟

گفتنی است که امروز وحید یامین پور نسبت به حضور رضایی در تیم ملی انتقاد کرد. وی نسبت به مواضع رحمان رضایی در جریان اعتراضات اخیر اعتراض و خواستار برکناری وی شده بود.

خبرگزاری فارس نیز در این باره نوشت: رحمان رضایی یکی از دستیاران معرفی شده از سوی امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای فعالیت در تیم ملی فوتبال بود که با توجه به غیبت این مربی در تمرین عصر امروز تیم ملی به نظر می‌رسد رحمان رضایی از کادر فنی تیم ملی فعلاً کنار گذاشته شده است.

تیم ملی روز پنج‌شنبه سوم فروردین ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم روسیه خواهد رفت.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا