انتقاد از مسئولان خوزستان/ زمین‌های خاکی فوتبال”کارون” پر از سنگ و چاله هستند!


ایسنا/خوزستان یک مربی فوتبال از بی توجهی مسئولان خوزستان نسبت به وضعیت های زمین های خاکی فوتبال خیز در شهرستان کارون انتقاد کرد.

سعید ناصری در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: شهرستان کارون مملو از استعداد فوتبالی است اما متاسفانه چون در این شهرستان امکانات نیست و بیشتر زمین های فوتبال نیز خاکی هستند، استعدادها هرز می روند. حتی زمین های خاکی هم به صورتی نیستند که یک بازیکن بتواند در آن جا بازی و رشد کند زیرا بیشتر زمین های خاکی یا خاک شان مناسب نیست یا پر از چاله و سنگ هستند.

وی ادامه داد: هرچقدر از نامناسب بودن این زمین های خاکی و آسیبی که به بازیکن وارد می شود، می گوییم متاسفانه هیچ کسی جوابگو نیست. استعدادی که در کارون وجود دارد با جرات می گویم که در هیچ جای ایران نیست. از همین شهر بازیکنان زیادی در سطح اول فوتبال و تیم ملی داشته و داریم که به دلیل به فقر امکاناتی خود به سختی رشد کرده اند.

این مربی فوتبال بیان کرد: از مسئولان و آن هایی که در راس کار هستند می خواهم به این مناطق و شهرها سرکشی کنند و این استعدادها را ببینند. ما واقعا در این جا امکانات نداریم. در کارون زمینی خاکی به اسم “زمین نخود” داریم که بیشتر بازیکنان معروف خوزستان در آن بازی و رشد کرده اند. این زمین قدمت زیادی دارد و مدتی پیش می خواستند آن را پارکینگ کنند و تغییر کاربری دهند اما با دخالتی که داشتیم، اجازه این کار را ندادیم. جدیدا هم نور آن را مهیا کرده اند اما زمین پر از چاله است.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر بازیکنان زمین های خاکی خوزستان کم بضاعت هستند و اگر بازیکن مصدوم شود، واقعا دیگر نمی تواند تحت درمان قرار بگیرد. خواهش می کنم مسئولان به زمین خاکی نخود در شهرستان کارون رسیدگی کنند زیرا این زمین ها خوراک مصدومیت بازیکن هستند. البته بارها به مسئولان گفته ایم و دو سه سال است که قرار است اقدام به خاکریزی کنند اما خبری نیست. همین بی توجهی ها باعث می شود در شهرستان کارون در حالی که تک تک این استعدادهای می توانند در تیم های خوب و حتی تیم ملی توپ بزنند، هرز بروند و استعداد سوزی شود.

انتهای پیام

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا