اعتراف تلخ اینزاگی قبل از فینال استانبول


سرمربی اینتر اعتراف کرد سیتی بهترین تیم جهان است چون ۲۴ بازیکن تراز اول و عالی دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، سیمونه اینزاگی معتقد است سیستم شروع هجومی و پرس بالا برابر آتالانتا، در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا با منچسترسیتی نیز  بسیار مهم خواهد بود.

نراتزوری به لطف گلهای روملو لوکاکو و نیکولو بارلا در عرض سه دقیقه از آتالانتا پیش افتاد و در ادامه لائوتارو مارتینس گل بعدی تیم فینالیست لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند تا اینتر ۳ بر ۲ برنده این دیدار شود و حضور این تیم در فصل بعد لیگ قهرمانان قطعی شود. 

اینزاگی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: امشب مهم‌ترین بازی ما در چند ماه اخیر بود. ما ۴۸ ساعت فرصت داشتیم تا برای بازی با آتالانتا آماده شویم. ساعت ۵:۳۰ صبح روز پنجشنبه از فینال کوپا ایتالیا به خانه برگشتیم و من بچه ها را به خانه فرستادم تا استراحت کنند. آن‌ها برای من هر کاری می‌کنند، گوش‌هایمان را روی حرف‌هایی که می‌زنند بستیم و سخت کار کردیم. باید در فینال لیگ قهرمانان هم مثل این دیدار تهاجمی شروع کنیم. مخیتاریان، اسکرینیار، کوریا مصدومیت های جزئی دارند و امیدوارم برای فینال لیگ قهرمانان اروپا در دسترس باشند.

او در پاسخ به احتمال حضور روملو لوکاکو در دیدار با سیتی در فینال لیگ قهرمانان گفت: هنوز دو هفته باقی مانده است و می‌توانیم درباره اینکه چه بازیکنانی در این دیدار در زمین حضور خواهند داشت به موقع تصمیم گیری کنیم.  همه مهاجمان در هفته های اخیر به تناوب تغییر کردند و به صورت چرخشی بازی کردند.

سرمربی اینتر در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: همه ما می‌دانیم که منچسترسیتی قوی‌ترین تیم جهان است. آنها بهترین تیم هستند  و باید بهترین بازی خودمان را ارائه کنیم تا بتوانیم برای حریف دردسر ایجاد کنیم. تمام تلاشمان را خواهیم کرد. آنها ۲۳ تا ۲۴ بازیکن بزرگ دارند و ما از کیفیت بالای حریف به خوبی اطلاع داریم.

اینتر توانست بعد از قهرمانی در جام حذفی ایتالیا که با برتری ۲ بر یک برابر فیورنتینا حاصل شد، سهمیه لیگ قهرمانان خود را نیز قطعی کند و اکنون تمام تمرکز این تیم روی دیدار با منچسترسیتی در فینال جام حذفی است.

انتهای پیام

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا