نکاتی مهم در خصوص برگزاری جشن و مراسمات

در این مقاله از سری مطالب سایت خبر چینش قصد داریم تا در مورد نکاتی مهم در خصوص برگزاری جشن و مراسمات عقد و عروسی و تولد با شما صحبت کنیم.

پس اگر قرار هست به زودی و یا در آینده یک جشن برگزار کنید، قبل از هر کاری این مقاله را بخوانید.

در ادامه با ما همراه باشید.

 

چرا برای برگزاری جشن به یک سالن نیاز دارم؟

 

حتی اگر جشن شما بسیار کوچک و یک تولد ساده با تعداد مهمانانی انگشت شمار باشد، اجاره یک سالن جشن کوچک می‌تواند به شما بسیار کمک کند و جشن را آنطور که شایسته است پیش ببرد.

سالن جشن امکاناتی دارد که شاید آن شرایط و امکانات در منزل وجود نداشته باشد و از همه مهم تر اگر آپارتمان نشین باشیم که سر و صدا و … خودش معضل دیگری به حساب می آید.

پس اولین نکته ای که قبل از برگزاری هر جشنی باید به ان توجه کرد اجاره سالن هست که در مورد ان نیز به تفصیل صحبت خواهیم کرد.

البته که جشن ها ممکن هستند متفاوت باشد، از یک جشن تولد ساده بگیرید تا جشن عقد و حنابندان و ولیمه و عروسی.

پس برای اجاره سالن عقد در ارومیه و همچنین تالار عروسی نیز نکاتی از جمله نوع سفره عقد، وسایل پذیرایی، دی جی، نورپردازی و … نیز پیش می آیند که دانستن آنها نیز ضروری خواهد بود.

 

آیا به یک تشریفات برای برگزاری مراسم نیاز دارم؟

وقتی تعداد مهمانان زیاد باشند و مهمتر از همه آنکه بخواهید جشن را در یک باغ و فضای باز برگزار کنید، نیاز هست که یک نفر تدارک لازم برای مهمانان ببیند.

تدارکی از قبیل میز و صندلی، ظروف پذیرایی، آشپز، میوه و شیرینی و آجیل، خدمه جهت پذیرایی، فیلمبردار و ده ها نکات ظریف دیگر که به احتمال از قلم خواهند افتاد و تازه در روز مراسم به یادشان خواهیم افتاد.

در چنین مواقعی ترس و نگرانی از خراب شدن مراسم و یا آبرو ریزی باعث می شود که خودمان از مراسم هیچ لذتی نبریم و تمام حواسمان برود برای خوب پیش رفتن مراسم.

اگر شما هم با من موافق هستید، پس شما نیاز به تشریفات مجالس عروسی در ارومیه دارید که هم صادق باشد، هم از کیفیت کار نزند، هم کار بلد و حرفه ای باشد. و شما با خیال راحت صفر تا صد برگزار مراسم خود را به او به سپارید.

تشریفات مجالس در ارومیه از روز شروع تا پایان مراسم را مدیریت می کنند.

images_1686043961_647efd39b7029.jpg

برای پارک خودرو مهمانان در جای مناسب دو نفر خدمه در نظر می گیرند، در تمام طول جشن چندین نفر خدمه با بی سیم که با هم در ارتباط هستند، مراسم را به نحو احسنت مدیریت می کنند و به مهمانان خدمت رسانی می کنند. به تعداد تعداد مهمانان شما همه چیز را پیش بینی می کنند و به همان تعداد میز و صندلی شیک و مجلل به انتخاب شما به محل برگزاری جشن می آورند.

از ظرف و ظروف گرفته تا کارد و چنگال، میوه و غذا، جایگاه رقص و جایگاه عروس و داماد و … همه بر عهده تشریفات خواهد بود.

 

انتخاب یک سالن عقد مناسب

اگر فعلا هنوز برای برگزاری جشن عروسی خود فرصت دارید و فعلا به فکر یک مراسم عقد هستید، می توانید از بین سالن های عقد موجود بنا به سلیقه خود بهترین سالن عقد را انتخاب کنید.

در ارومیه سالن های عقد متعددی وجود دارد که می توان از بین آنها به سالن عقد لیانا، سالن جشن ژکوند، سالن عقد ونوس، سالن عقد یاقوت، سالن عقد هوناز، سالن عقد بارمان، سالن عقد هلن، سالن عقد هانیل و … اشاره کرد.

images_1686043932_647efd1c11545.jpg

هر یک از این سالن‌های عقد یک ویژگی خاص به خود را دارند و بنا به تزئین و نوع میز و صندلی و جایگاه عروس و داماد و سفره عقد، ممکن است از یکی خوشتان بیاید و دیگری را پسند نکنید.

از خوبی سالن های عقد این هست که همه در محدوده شهر و داخل شهر هستند. بعضی از سالن های عقد حتی پارکینگ اختصاصی برای رفاه مهمانان در نظر گرفته اند که البته قیمت اجاره سالن های عقد نیز بسته به این موارد متفاوت خواهد بود.

در ارومیه سالن های عقد زیادی وجود دارند که شما می‌توانید از اکثر آنها تخفیف دریافت کنید. برای دریافت تخفیف از این سالن ها می توانید به سایت تخفیفی ویرا برگ در ارومیه سر بزنید و از بخش دسته بندی ها خدمات و اجاره، سالن های عقد و تالار و باغ را مشاهده کنید و با توجه به توضیحات و شرایط هر یک از انها، سالن عقد و یا تالار مورد نظر خود را انتخاب و از آن تخفیف دریافت کنید.

 

 چند نکته در خصوص سالن عقدها

در برگزاری مراسم نکات زیر را حتما در نظر داشته باشید:

داشتن تزئینات مناسب و همگام با تم مراسم از جمله مسائل بسیار مهم است. تزئینات می‌تواند شامل گل آرایی و بادکنک آرایی و حتی شمع آرایی باشد که در هرکدام از آن‌ها باید ریزه کاری‌های خاصی را مدنظر قرار داد.

الف- گل آرایی سالن عقد و محوطه

تزئینات گل آرایی به روز یکی از الزامات مهم در برگزاری جشن عقد می‌باشد. به همین دلیل هنگام انتخاب حتماً به نوع و تعداد گل آرایی و گل‌هایی که استفاده شده‌اند، دقت داشته باشید. گل آرایی در کل بسیار زیبا و تاثیرگذار است، اما استفاده از گل‌های طبیعی همواره ارجحیت دارد، چرا که بو و طراوت خاصی به فضا می‌بخشد که قابل جایگزینی با هیچ انتخاب دیگری نیست.

images_1686044051_647efd9357d10.jpg

ب- بادکنک آرایی

این نوع از دکوراسیون در صورتیکه با بی سلیقگی انجام شود، می‌تواند همه چیز را خراب کند.

بادکنک آرایی در ترکیب با گل آرایی می‌تواند جلوه‌ای خاص به سالن جشن و عقد بدهد. البته که طرح بادکنک‌ها اهمیت ویژه‌ای دارند و پیشنهاد می شود طرحی که در نظر دارید تا اجرا شود را به مسئول اینکار بسپارید تا دقیقاً همان را برای روز مراسم شما پیاده کند. به رنگ بادکنک‌های استفاده شده نیز باید اهمیت دهید تا با تم سفره عقد و گل‌های تزئین شده همخوانی داشته باشد و منظره‌ای زننده و ناشیانه ایجاد نکند.

ج- شمع آرایی و بار شمع

استفاده از این نوع تزئین شاید امروزه خیلی باب نباشد ولی در عین سادگی، می‌تواند فضایی بسیار رمانتیک و شیک و آرام ایجاد کند که حضور در آن لذت بخش خواهد بود. استفاده از گل‌های متناسب در کنار شمع آرایی، می‌تواند زیبایی آن را چندین برابر کند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا