دبیرستاد امر به معروف‌چهارمحال و بختیاری: در پیست اسکی بارده و کوهرنگ کشف حجاب و شرب خمر صورت می‌گیرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: دبیرستاد امر به معروف‌و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: در پیست اسکی بارده و کوهرنگ علیرغم تلاش‌ها، کشف حجاب و شرب خمر صورت می‌گیرد که اینها برای جامعه اسلامی اصلا قابل قبول نیست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالفضل احمدی در جمع نمازگزاران شهرکرد، اظهار داشت: در چند روز گذشته در راستای مقابله با دین مبین اسلام دشمنان کوته فکر و عقب مانده جبهه حق، به تحریم سپاه پاسدار انقلاب اسلامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر پرداختند. آنها تصور می‌کنند که با توهین به قرآن و تحریم نهادهای جمهوری اسلامی می‌توانند جلوی مقدمه سازی نظام را برای ظهور امام عصر(عج) بگیرند.

وی مطرح کرد: اینها کسانی هستند که می‌خواهند نور خدا را با کارها و برنامه‌های خود خاموش کنند اما در مقابل دشمنان ذلیل اسلام، اراده قوی خداوند متعال است که نور توحید و اسلام را می‌گستراند. قطعا تشکیل حیات طیبه اسلامی که هدف نظام جمهوری اسلامی است علیرغم توطئه و مکرهای دشمنان اتفاق خواهد افتاد. در تاریخ شاهد شکست دشمن در مقابل پیشرفت نور حق هستیم.

دبیرستاد امر به معروف‌و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری گفت: همیشه نهایت کار و پیروزی از آن جبهه حق بوده است و مطمئنا نظام جمهوری اسلامی ایران متصل به توحید بوده و پیروز میدان است. این شیطنت‌های دشمنان چیزی جز نابودی و در جایگاه ضعف قرارگرفتن برای آنها به همراه ندارد. 43 سال دشمنان، این نظام را با تمام قوا مورد هجمه قرار دادند اما با یاری خدا، درایت مقام معظم رهبری و میدان داری ملت شجاع و فهیم ایران اسلامی همیشه تیر آنان به سنگ خورده است.

نباید هزینه قبوض گاز اینقدر سنگین باشد

وی با اشاره به چرایی تحریم سپاه پاسداران و ستاد امر به معروف و نهی از منکر توسط دشمنان، بیان داشت: طبیعی است که هر نهادی با دشمنان مقابله کند آنها را عصبی و به فکر می‌اندازد و به هر نحوی می‌خواهند جلوی این حرکت را بگیرند اما هرگز موفق نخواهند شد. اگر فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در آحاد جامعه جا بیفتد قطعا پیشرفت نظام اسلامی بهتر صورت می‌گیرد.

احمدی با تاکید بر اینکه باید از مسئولین مطالبه داشت، خاطرنشان کرد: چهارشنبه‌ها دوره‌های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار و تدریس می‌شود و کسانی که این مسئله برای آنها اهمیت دارد می‌توانند این آموزش‌ها را دنبال کنند. ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مسائل ورود نمی‌کند بلکه به دنبال احیای این موضوع در جامعه است.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب در رابطه با قبوض گاز، گفت: کسانی که پر مصرف هستند باید مبالغ را پرداخت کنند اما برخی خانواده‌ها قبض سنگین دارند درحالی که مصرف آنچنانی نداشتند باید در رابطه با این موضوع فکر جدی شود آن هم استانی که چندین درجه شاهد کاهش دمای هوا هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با فساد مبارزه کند و گزارش کار به مردم دهد

احمدی با بیان اینکه مردم از مسئولین استانی مبارزه با فساد را انتظار دارند، افزود: شخص استاندار باید مبارزه با فساد را جدی بگیرد و اگر اقدامی شده به مردم گزارش دهد و اگر تا به حال در این زمینه کاری انجام نداده است باید به مردم پاسخ دهد که چرا اقدامی در مبارزه با فساد صورت ندادند؟! مردم از برخی مدیران گلایه دارند، برخی از مسائل همچون رانت، پارتی بازی و رشوه گرفتن‌ها سزاوار دولت و نظام اسلامی نیست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری گفت: گاهی برخی انتصابات تنها بستر ناامیدی مردم را فراهم می‌کند، انتصاب مدیران و درون دستگاه‌ها باید منطبق با شایسته سالاری و پاکدامنی باشد. باید افراد درستی منصوب شوند تا به داد مردم برسند مسئولی که تنها به فکر ارتقاء جایگاه خود است به درد مردم نمی‌خورد. هرچه ستاد امر به معروف و نهی از منکر خصوصی به شما تذکر داد نتیجه نگرفت، طبیعی است که مسائل با مردم در میان گذاشته شود.

احمدی در پایان با انتقاد از وضعیت نامناسب حجاب، خاطرنشان کرد: در پیست اسکی بارده و کوهرنگ علیرغم تلاش‌ها، کشف حجاب و شرب خمر صورت می‌گیرد که اینها برای جامعه اسلامی اصلا قابل قبول نیست و باید به طور مشخص و منضبط راهکار داد و جلسات مشخصی صورت گیرد. ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای آموزش، حمایت و پیگیری مطالبات مردمی آمادگی کامل دارد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا