خرید انواع داکت اسپلیت سامسونگ ، رییم ، زانتی ، ال جی ، سامسونگ و …. در مایسا

داکت اسپلیت در واقع نوعی سیستم سرمایشی و گرمایشی رایج و پیشرفته است که روز به روز به طرفداران آن افزوده می شود. این سیستم تهویه مطبوع به واسطه ویژگی های بخصوصی که دارد توانست در مدت زمان کوتاهی در میان مصرف کنندگان محبوبیت بسیاری پیدا کند. داکت اسپلیت ها که به نام دیگر اسپلیت های کانالی نیز شهرت دارند، از جهاتی شبیه به اسپلیت معمولی (کولر گازی) هستند، اما تفاوت های بارز میان آن دو را نیز نمی توان در نظر نگرفت. از جمله این تفاوت ها این است که دستگاه هواساز (یونیت داخلی) زیر سقف نصب می شود و به وسیله یک کانال هوای سرد و یا گرم وارد محیط مورد نظر جهت تهویه می شود. در صورتی که یونیت داخلی در کولر های گازی بر روی دیوار نصب می شود.

به طور کلی داکت اسپلیت می تواند گزینه مناسبی برای تهویه مطبوع محل زندگی یا کار شما باشد. اما از آنجایی که این محصول در انواع بسیار متنوعی توسط برند های متنوع طراحی و تولید شده است، از این رو توصیه ما این است که پیش از اقدام به خرید داکت اسپلیت آشنایی کافی با انواع مدل های مختلف آن داشته باشید. به عنوان مثال سیستم های داکت اسپیلیت در دو نوع معمولی و اینورتر به بازار عرضه می گردند. این دو از جهت نوع نیروی محرکه با یکدیگر متفاوت می باشند. یعنی در مدل اینورتر سرعت می تواند متغیر باشد. در حالی که در نوع معمولی دور کمپسور ثابت است. می توان نتیجه گرفت مدل اینورتر با توجه به امکان تعویض دور کمپرسور گرانتر خواهد بود. اما این را هم در نظر بگیرید که با وجود مصرف پایین برق در مدل های اینورتر ، این مدل ها دارای صرفه اقتصادی بیشتری هستند. و علاوه بر این طول عمر دستگاه با توجه به فشار کم تری که در این مدل ها به موتور وارد می شود نیز بالا تر خواهد بود.

خرید داکت اسپلیت سامسونگ (SAMSUNG)

 

انواع برندهای معتبر تولید کننده داکت اسپلیت

اسپیلت‌های کانالی همانطور که پیش تر نیز گفته شد، جزو مهم‌ترین سیستم‌های برودتی هستند که بسیاری از برندهای برتر دنیا مانند برند سامسونگ این سیستم را در انواع مختلف ظرفیت ها به صورت معمولی و اینورتر تولید می کنند. برند سامسونگ یکی از شناخته شده ترین برند های تولید کننده انواع وسایل برقی و داکت اسپلیت است. این شرکت داکت اسپیلیت های خود را در انواع ظرفیت های 18000، 24000، 30000، 36000، 48000، 60000 بی تی یو  به صورت معمولی و اینورتر طراحی و تولید می کند. از دیگر امکانات که سبب بالا رفتن خرید داکت اسپلیت سامسونگ (SAMSUNG) شده است، می توان کیفیت بالا، مجهز به کیت اینورتر، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، کارکرد کم صدا، مجهز به کمپرسور روتاری و غیره را نام برد. گروه تهویه مطبوع مایسا علاوه بر ارائه و فروش انواع داکت اسپلیت ها از برند های مطرح دنیا مانند داکت اسپلیت آکس، زانتی، ال جی و … خدمات نصب آن ها را نیز برای مشتریان خود انجام می دهد. در واقع این مجموعه با بهره گیری از افراد متخصص و با تجربه در زمینه فروش، نصب، تعمیر و سرویس داکت اسپلیت سعی دارد به مشتریان کمک کند تا در خرید نصب و هنگام استفاده از دستگاه مشکل جدی نداشته باشند. از این رو برای آگهی از مشخصات کامل اسپیلت های کانالی برند های روز دنیا و همچنین استعلام جدید ترین قیمت داکت اسپلیت زانتی (Zaneti) در ظرفیت های مختلف و همچنین دیگر برند ها به وب سایت مایسا https://maysa-co.com/ مراجعه فرمایید و یا از طریق شماره تلفن 87700962-021 با کارشناسان مایسا در ارتباط باشید.

خرید داکت اسپلیت زانتی (Zaneti)

خرید داکت اسپلیت از برند های معتبر در مایسا

قیمت داکت اسپیلت‌ رییم (Rheem) برحسب عوامل مختلفی از جمله برند تولیدکننده، ظرفیت، نوع مدل و امکانات دستگاه تعیین می شود. ممکن است قیمت خرید این دستگاه در ابتدا گران به نظر برسد، اما با در نظر گرفتن مصرف انرژی پایین این تجهیزات می توان نتیجه گیری کرد که در درازمدت استفاده از آن ها صرفه اقتصادی بالایی خواهد داشت. عواملی که در بالا به آن ها اشاره شد در هزینه سرویس نیز نقش بسیاری دارند. از این رو بهتر است برای این که هزینه تعمیر و نگهداری را کاهش دهید، داکت اسپیلت مورد نیاز خود را از یک برند معتبر تهیه کنید که کیفیت بالاتری داشته باشد.داکت اسپیلت‌ها به عنوان مهم‌ترین و پرکاربردترین تجهیزات برودتی در ساختمان‌ها دارای انواع مختلفی هستند که شناخت درست آن‌ها و همچنین انتخاب مناسب این تجهیزات مطابق با شرایط کاربری، نقش تعیین‌کننده‌ای در عملکرد بهینه و بازدهی بالای اسپیلت‌های کانالی دارد.

خرید داکت اسپلیت رییم (Rheem)

 

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا