خرید از آمازون و سایت‌های خارجی با ایرانیکارت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خرید از آمازون و سایت‌های خارجی با ایرانیکارت

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که قصد خرید از سایت‌های خارجی را داشته باشید ولی به دلیل هزینه‌های اعمال شده بر روی آن مثل هزینه کارمزد، گمرک و … از انجام آن صرف نظر کنید؟  شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که بخواهید کالایی را خریداری کنید، در صورتی که آن را در بازارهای داخلی خود پیدا نکرده یا اصل آن را نیافته باشید. خرید از سایت‌‌های خارجی برای کاربران ایرانی به دلیل اعمال تحریم‌ها دارای محدودیت‌هایی است؛ مثلا به یک حساب بین المللی نیاز دارد، آدرس معتبر و هزینه‌های بالایی را برای گمرک بطلبد که شما را از انجام این کار باز می‌دارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب را بخوانید تا بتوانید با نحوه خرید آسان و راحت از سایت‌های خارجی آشنا شوید. همراه ما باشید.

خرید از سایت‌های خارجی در ایران

سایت‌های خارجی زیادی مانند آمازون و ترندیول هستند که  کالای مورد نظر ما را ارائه می‌دهند. ممکن است شما دوست داشته باشید که خرید کفش یا لباس را از نمایندگی اصلی آن انجام دهید. ما در این مطلب معروف ترین فروشگاه‌های خارجی را به شما معرفی می کنیم که می‌توانید محصولات اورجینال و با کیفیت را مستقیما از آن‌ها خریداری کنید. در ادامه به معرفی برخی از فروشگاه‌های خارجی که قطعا مورد علاقه شما نیز می‌باشند و اسم آن‌ها را بارها شنیده‌اید، می‌پردازیم.

خرید از آمازون (Amazon)

همه ما حداقل برای 1 بار هم که شده، تجربه خرید از سایت‌های فروشگاهی را داشته ایم. بعضی مواقع که حس و حال بیرون رفتن و خرید به صورت حضوری نیست، لذت خرید از فروشگاه‌های آنلاین دوچندان می‌شود. آمازون هم یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که امکان خرید هر نوع کالا و محصولی از آن میسر می‌باشد. این فروشگاه آنلاین در فهرست بزرگترین شرکت‌های اینترنتی جهان قرار گرفته و به جمع بزرگ‌ترین کارفرمایان ایالات متحده امریکا پیوسته است. شما می‌توانید از طریق این فروشگاه بزرگ اینترنتی کالای دیجیتال مثل کتاب صوتی، آلبوم‌های موسیقی، انواع نرم افزار و کالاهای فیزیکی مختلف مانند لباس، کفش، لوازم خانگی،  لوازم تحریر، لوازم بهداشتی، آرایشی و …  را خریداری کنید. خرید از آمازون به افرادی توصیه می‌شود که روی اصل بودن کالا حساسیت زیادی دارند، به دنبال یک خرید مقرون به صرفه هستند و یا می‌خواهند هدایای خاص و زیبا برای عزیزان خود تهیه کنند.

خرید از فروشگاه ترندیول

اگر شما هم به خرید پوشاک از فروشگاه‌های ترکیه علاقه‌مند هستید و دوست دارید که جنس‌های مرغوب و باکیفیت ترکیه را به قیمت مناسب خریداری کنید، خرید از ترندیول ترکیه به شما پیشنهاد می‌گردد. البته ترندیول فقط مختص به فروش لباس، پوشاک و کیف و کفش نیست. بلکه شما می‌توانید از این سایت فروشگاهی بزرگ، به محصولات زیاد دیگری چون لوازم آرایش، کالای خواب، لوازم برقی، خانگی و کالاهای متنوع و فراوانی دسترسی داشته باشید.

خرید از آمازون و سایت‌های خارجی با ایرانیکارت

خرید از سایت زارا (Zara)

زارا (Zara) یک برند معروف اسپانیایی است که در زمینه تولید پوشاک، عطر، ادکلن و اکسسوری فعالیت رسمی دارد و برای افراد بسیار محبوب می‌باشد. زارا ممکن است نسبت به سایر برندهای مطرح دنیا سابقه چندانی نداشته باشد، ولی محصولات تولیدی آن به دلیل بهره‌مندی از کیفیت بسیار بالا و مقرون به صرفه بودن در دل افراد جا باز کرده است. اگر شما هم یکی از طرفداران محصولات زارا هستید، می توایند از وبسایت رسمی این شرکت کالای موردنیاز خود را خریداری نمایید.

خرید از سایت نایک (Nike) و آدیداس (adidas)

ممکن است شما جزو افرادی باشید که اهمیت چندانی به پوشیدن لباس و کفش مارک و اورجینال نمی‌دهد. بهتر است بدانید که با خرید کالای اصل و باکیفیت ممکن است در ابتدا هزینه نسبتا زیادی پرداخت کنید ولی در واقع سرمایه‌گذاری طولانی مدتی انجام داده‌اید. به این صورت که با پوشیدن کفش مرغوب و باکیفیت به حفظ سلامت جسمانی خود کمک کرده‌اید و به مدت طولانی‌تری آن را بپوشید. بنابراین اگر دوست دارید به خرید اجناس اصل نایک و آدیداس اقدام کنید، پیشنهاد می‌شود هر چه زودتر تصمیم خود را عملی کرده و یک بار در زندگی خود پوشیدن یک جنس مرغوب و اورجینال را تجربه کنید.

خرید از آمازون و سایت‌های خارجی با ایرانیکارت

خرید کالا از سایت های خارجی بدون کارمزد!

با توجه به محدودیت ها و اعمال تحریم هایی که در کشور ما وجود دارد و به دلیل نداشتن حساب بین المللی و آدرس در خارج از کشور، امکان خرید مستقیم از فروشگاه‌های خارجی توسط شما وجود ندارد. اما نگران نباشید! شما می‌توانید با کمک شرکت‌های واسط و پرداخت هزینه گمرک و کارمزد، خرید خود را به راحتی انجام داده و محصول اورجینال و باکیفیت تحویل بگیرید. یکی از این شرکت‌ها ایرانیکارت است که برای خرید کالا از سایت‌های خارجی می‌توانید از طریق آن اقدام کرده و تنها با انتخاب نوع کالای مورد نظر خرید خود را انجام دهید و درب منزل تحویل بگیرید. اما خبر خوب ایرانیکارت به شما این است که در تاریخ 11/11/1401 تنها از ساعت 11 الی 12 قبل از ظهر می‌توانید محصول مورد نظر خود را از برترین فروشگاه های انگلیس، امارات و ترکیه بدون پرداخت هزینه کارمزد و گمرک خریداری کنید. پس فرصت را غنیمت شمارید و در تاریخ و ساعت ذکر شده خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر سایت های ذکر شده٬ سایت‌های خارجی دیگری نیز هستند مثل پوما، ال سی وایکیکی، اچ اند ام، منگو، برشکا، لگو، نون که می‌توانید خرید خود را از طریق ایرانیکارت ( انجام داده ودر تاریخ و ساعت ذکر شده، هیچ گونه هزینه‌ای برای کارمزد پرداخت نکنید.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا