تولید ضدعفونی‌کننده‌های سبز با کاربردهای از پزشکی تا خانگی


محلول ۱۱کاره ضد عفونی کننده از محصولات فناورانه یکی از شرکت‌ها است که به گفته آنها این محلول زیست‌سازگار است و علاوه بر استفاده در حوزه پزشکی در شست‌وشوی سبزیجات نیز کاربرد دارد.

سمیرا گرجی از محققان این شرکت فناور در گفت‌وگو با ایسنا، اسکراب جراحی را از محصولات این شرکت دانست و گفت: این محصول یکی از  محصولات استراتژیک حوزه سلامت است؛ چرا که جراح قبل از جراحی، دست خود را با این محصول ضدعفونی می‌کند.

وی، ژل سونوگرافی را از دیگر محصولات این شرکت نام برد و یادآور شد: این ژل با کیفیت بالایی تولید شده، به گونه‌ای که کاربرد آن موجب خرابی پروب دستگاه سونوگرافی نمی‌شود و خوردگی در آن ایجاد نخواهد کرد.

گرجی، عدم ایجاد حساسیت در فرد مراجعه‌کننده را از دیگر مزایای این محصول ذکر کرد و ادامه داد: علاوه بر آن، این ژل پرتویی را که از دستگاه به موضع ایجاد می‌کند، بسیار با کیفیت است.

این محقق با اشاره به محلول ۱۱کاره سازگار با محیط زیست تولیدشده در این شرکت، گفت: این محلول رقت‌پذیر است؛ به این معنا که ۲۵۰ میلی‌لیتر از این محلول در ۱۰ تا ۱۰۰ برابر آب مخلوط می‌شود و کاربری‌های بسیار زیادی دارد، به گونه‌ای که ترکیب آن با ۱۰۰ برابر آب برای شست‌وشوی سبزیجات قابل استفاده است.

انتهای پیام

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا