ضرورت شناساندن رشادت‌ها و بزرگمردی‌های شهدا و ایثارگران به نسل جوان


ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به ضرورت شناساندن رشادت ها و بزرگمردی های شهدا و ایثارگران به نسل جوان تاکید کرد.

اسماعیل چمنی ۹ بهمن در نشست با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران دانست و گفت: شناساندن رشادت ها و بزرگمردی های شهدا به نسل جوان امری لازم و ضروری است.

وی با اشاره به وظیفه دانشگاه در خصوص این امر، افزود: در همین راستا درس ۲ واحدی آشنایی با دفاع مقدس برای دانشجویان ارائه می شود. همچنین دانشگاه محقق اردبیلی همه ساله زمینه حضور دانشجویان در اردوهای راهیان نور شمالغرب و جنوب کشور را فراهم می کند.

چمنی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین، تصریح کرد: در همین راستا تریبون آزاد و سلسله نشست های تبیینی توسط بخش های مختلف دانشگاه از جمله تشکل‌های اسلامی، بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و پایگاه مقاومت برگزار می شود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی همچنین از آمادگی این دانشگاه برای همکاری همه جانبه با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خبر داد.

انتهای پیام

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا