بازدید وزیر فرهنگ از روند ساخت مجتمع فرهنگی هنری آذرشهر


آفتاب‌‌نیوز :

از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ‌و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی امروز هجدهم خردادماه به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان آذرشهر حضور یافته بود از مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان بازدید کرد.

وزیر فرهنگ که از ساعات ابتدابی امروز وارد تبریز شده بود پس از حضور در شهرستان آذرشهر مورد استقبال امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان قرار گرفت و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان و بازدید از دو پروژه پل تبادل دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و پل شبدری ایستگاه راه‌آهن آذرشهر با حضور در مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان در جریان روند احداث آن قرار گرفت.

اسماعیلی همچنین در سفر یک روزه خود به آذرشهر پس از بازدید از این مجتمع، از تصفیه خانه آب شهرستان آذرشهر نیز بازدید کرد.

بازدید از پروژه کنارگذر ایلخچی، حضور در شورای اداری شهرستان اسکو، افتتاح و بهره‌برداری از ایستگاه پمپاز شهر سهند، بازدید از کتابخانه آیت‌الله میلانی و حضور در دیدار رئیس جمهور با اصحاب فرهنگ و هنر آذربایجان‌شرقی در مقبره‌الشعرا از اهم برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر است.

گفتنی است احداث مجتمع فرهنگی هنری آذرشهر از سال ۱۳۹۱ در زمینی به مساحت ۳۰۵۰ مترمربع و زیربنای ۱۲۴۸ مترمربع در دو طبقه آغاز شده و پیشرفت فیزیکی آن ۸۰ درصد است. اعتبار هزینه شده برای این پروژه تا سال ۹۷ دو میلیارد تومان بوده و اعتبار هزینه شده در دو سال اخیر ۱۱ میلیارد تومان است.

اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه ۱۵ میلیارد تومان است که در صورت تامین اعتبار در نیمسال اول سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا