کارگری که برای دفاع از یک زن وارد شد، تا پای مرگ رفت

پارسینه: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار گفت: یک جوان آمر به معروف در شهریار وقتی متوجه مزاحمت ۲ موتورسوار برای یک خانم می‌شود، برای کمک کردن به خانم اقدام به امر به معروف می‌کند اما توسط اراذل با ضربه چاقو مصدوم می‌شود.

۱۶ خرداد ۱۴۰۲ – ۱۵:۵۷

پارسینه: در روز پنجشنبه 11 خردادماه سال جاری، ساعت 7 صبح، در شهریار، یک کارگر بسیجی جوان با دیدن اینکه دو نفر با موتورسیکلت به زنی جوان حمله کرده‌اند و می‌خواهند او را آزار دهند، برای نجات او به میدان آمد. اما دو مهاجم چاقو برداشتند و به او چند ضربه وارد کردند. کارگر بسیجی به شدت زخمی شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ فیاض‌اللهیاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار در مورد این حادثه توضیح داد: جوان بسیجی پس از پایان کار در یک کارخانه در شهریار، هنگام بازگشت به خانه، شاهد حمله دو موتورسوار به زن جوان بود که در حال رفتن به محل کارش بود. او با شجاعت و فداکاری به کمک زن جوان شتافت اما دچار آسیب‌های جدی شد. پزشکان گفتند ریه‌های او صدمه دیده‌اند اما وضعیت عمومی او خوب است. سردار اللهیاری همچنین در مورد وضعیت زن جوان گفت: این حادثه مشابه حادثه شهادت حمیدرضا الداغی است که چند وقت پیش در سبزوار برای نجات یک دختر جوان از دست افراد خلافکار با دست خالی با آن‌ها مبارزه کرد و با چاقو به شهادت رسید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا