فال روزانه جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲

در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید.
فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۹ خرداد:

فال روز تولد: امسال شاید مجبور باشید زمان و تلاش بیشتری را صرف کارهایتان بکنید، اما نتیجه ای که در مقابل این اضافه کاری به دست خواهید آورد اثرات مثبت فوق العاده ای روی وضعیت حرفه ای و آینده کاریتان خواهد گذاشت. یک منبع درآمد جدید، ترفیع رتبه و یا افزایش حقوقتان باعث بهتر شدن وضعیت اقتصادیتان خواهد شد. اگر پولی دارید که قصد سرمایه گذاری با آن را دارید به شما توصیه می کنیم که آن را در زمینه املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید تا بهترین نتیجه ها را به دست بیاورید. امسال سفرهای بسیاری در انتظارتان خواهند بود و منافع زیادی را نیز برایتان به همراه خواهند داشت. فرزندانتان در زمینه تحصیل خیلی خوب عمل خواهند کرد و شما نیز به آنها افتخار خواهید کرد. یک نفر که باورهای معنوی و مذهبی عمیقی دارد در نیمه دوم سال تاثرات زیادی را روی شما خواهد گذاشت. آنهایی که مشکلاتی مانند آسم، برونشیت و یا فشار خون بالا دارند باید توجه بیشتری نسبت به سلامتی خود نشان دهند. برای آنهایی که قصد شروع یک رابطه عاطفی جدید را دارند ماه های شهریور و آذر فرصت های بسیار خوبی به همراه خواهند داشت.
♈ فال روزانه متولدین فروردین

اگر امروز قرار شد در جمعی صحبت کنید خیالتان از این موضوع که دیگران از شنیدن حرف هایتان لذت خواهند برد راحت باشد. کلمات به راحتی بر زبانتان جاری می شوند و اعتماد به نفس را می توان در حرف هایتان احساس کرد. شنیدن تعریف هایی که دیگران از شما برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود. امروز بعد از چند ماه تلاش و کوشش در زمینه کار و تحصیل احساس می کنید می توانید یک نفس راحت بکشید، سطح انرژی شما بسیار بالاست و هیچ چیزی نمی تواند جلویتان را بگیرد. مدتهاست که به چیزی علاقمند شده اید و می خواهید آن را بدست بیاورید، باید بیشتر تلاش کنید موفقیت در چند قدمی شماست. ارزش واقعی خود را نمی شناسید. تغییر شغل و مکان فعلا برایتان مقدور نیست. هدیه ای در یافت می کنید. پیامی به شما داده می شود که برایتان هیجان فراوانی با خودش به همراه دارد. کمی استراحت کنید و بیشتر به فکر سلامتی خود باشید.
 
♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

با وجود این که نگرش مثبت شما نسبت به رابطه عاطفیتان روزتان را روشن تر می کند، هنوز آنقدر رفتارتان منطقی هست که واقعیت ها را ببینید. متاسفانه به نظر می رسد که حتی با وجود نقشه ها و برنامه های مشخصی که دارید، زندگی پیچیده تر از آن چیزی است که شما دوست دارید. اراده و پشتکاری که شما دارید می تواند کمک زیادی کند، اما بد نیست اگر تغییراتی هم در خواسته ها و انتظارات خود ایجاد کنید. از نظر مالی شرایط تان بهتر می شود. در کاری مهم حتما با دیگری مشورت کنید او با تجربیاتش به شما کمک خواهد کرد، ریسک کنید و آماده ی مقابله باشید، اگر طالب کسی یا چیزی هستید باید صبر و تحمل از خودتان نشان دهید، یادتان باشد که از روی ظاهر در مورد افراد قضاوت نکنید. فکرهایی که در سر دارید خوب هستند، به شرط آنکه عجله نکنید.
♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز شما عمق احساسات خود را می پذیرید و آماده اید تا بدون ترسیدن از نظرات و قضاوت های دیگران آنچه باعث خوشحالی و لذتتان می شود را دنبال کنید. شما معمولا از پی بردن به عمق احساسات خود وحشت دارید و دلیل این موضوع هم چیزی جز میل و علاقه شما به سادگی نیست، اما گاهی پیچیدگی ها اجتناب ناپذیر هستند. طی چند روز آینده شما در مرکز توجه خواهید بود، اما بهتر است مواظب باشید بیش از اندازه در لذت تحسین و تشویق دیگران غرق نشوید زیرا موانعی در انتظارتان هستند که به دقت بیشتری از جانب شما نیاز دارند. به مسائل مادی بیش از حد توجه می کنید، در دنیا مسائل دیگری هم وجود دارد. برای حل مشکلات تان از دوستی کمک بگیرید، شما بهتر از هر کس می دانید که به تنهایی از پس آن برنمی آیید. تلفن مهمی که مربوط به کار است باعث خوشحالی تان می شود. آرامش را هیچ کس نمی تواند به شما هدیه دهد، خودتان باید آن را در وجودتان پیدا کنید.
♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز افکار و ایده های جالب مختلفی به ذهنتان می رسند، اما فکرتان همچون پرنده ای از این شاخه به آن شاخه می پرد و نمی توانید برای مدت زیادی روی هیچ یک از این افکار تمرکز کنید. فکر کردن به این مسائل را حداقل تا فردا به تعویق بیندازید. امروز عشقتان تمایل شدیدی به نزدیک تر شدن به شما احساس می کند، اما شما انگار از این نزدیکی هراس دارید و شاید حتی سعی کنید به خاطر این وحشت درونی از او فاصله بگیرید. دست از این نگرانی های بچگانه بردارید، شما که نمی خواهید طرف مقابلتان فکر کند او را دوست ندارید؟ کمی در روابط با دوستانتان تجدید نظر کنید. از کسی که برای شما خبرهای ناراحت کننده می آورد دوری کنید. برای رسیدن به نیتتان تلاشتان را بیشتر کنید. در کار یا تحصیل موفقیتی به دست خواهید آورد. شما دوست ندارید از شما انتقاد شود اما این دلیل نمی شود که دیگران حق نداشته باشند از شما انتقاد کنند، کمی آرام تر با مردم برخورد کنید.
♌ فال فردا متولدین مرداد

به نظر می رسد که امروز مجبور هستید همه کارها را به طور همزمان انجام دهید و به شدت به یک جفت دست اضافه و چند ساعت بیشتر در شبانه روز نیاز دارید. این فشار بیش از اندازه ممکن است روی اعصاب شما اثراتی مخرب داشته باشد و نمی شود بیش از این به همین منوال ادامه بدهید. به جای این که آنقدر به خودتان فشار بیاورید که رویاهایتان را نیمه کاره رها کنید بهتر است در روزهایی مثل امروز که تعطیل است زمانتان را به خودتان و آرام کردن اعصابتان اختصاص دهید. خودتان را بی جهت وارد مسائلی که به شما مربوط نیست نکنید. در مورد تصمیمی که در زمینه کاری گرفته اید شاید بهتر باشد تجدید نظر کنید. حالا شرایط فرق کرده، بهتر است هوشیار باشید و از این شرایط بهترین استفاده را ببرید. خواسته ای که در دل دارید با کمی دردسر همراه است اما بالاخره عملی می شود. بیشتر کتاب بخوانید و مهارت های خودتان را بالا ببرید.
♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز یکی از اعضای خانواده تان به صورتی غیز منطقی از شما انتظار دارد وقت و انرژی خود و یا حتی پولتان را صرف او کنید تا بتواند به خواسته های خود دست پیدا کند. شما هم نه حاضر هستید این عزیزتان را از خود ناراحت کنید و نه دلتان می خواهد آنچه به خودتان تعلق دارد را برای دیگری صرف کنید. اجازه ندهید احساساتتان کنترل همه چیز را از دست شما خارج کنند، اشکال ندارد اگر بخشی از زمان، پول و یا هرچیزی که خودتان نیاز ندارید را به عزیزانتان اختصاص بدهید، اما نباید آنچه خودتان لازم دارید را به شخص دیگری واگذار کنید. حیف است که لحظات عمرتان را به تلخی بگذرانید. نگران نباشید آنچه که از آن می ترسید اتفاق نخواهد افتاد. بیشتر مواظب حرف هایتان باشید و نیتتان را با عشق و علاقه بیشتری دنبال کنید. با آن چیزی که شما را نگران می کند روبرو شوید به جای آنکه تمام مدت با آن زندگی کنید، هدیه ای دریافت می کنید و قهری طولانی مدت به آشتی بدل می شود.
♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز از آن روزهایی است که دلتان می خواهد در خلوت خودتان فرو بروید و از حریم خصوصی خودتان محافظت کنید. اما شاید مجبور باشید با افرادی که علاقه چندانی به بودن در کنار آنها ندارید. بودن در کنار این اشخاص باعث می شود احساس کنید حریم شخصیتان مورد تجاوز قرار گرفته است، اما خوشبختانه شما آمادگی کامل برای رویارویی با چنین وضعیتی را دارید. سعی کنید تمام حرف هایی که چند وقت گذشته باعث ایجاد دلخوری بین شما و همسرتان شده اند را فراموش کنید. زمان نزدیکی و صمیمیت دوباره شما فرا رسیده است. نیتی که در دل دارید موجب سرگردانی و دل نگرانی تان شده، با فردی مشورت کنید اما بهتر است از آن چشم پوشی کنید. سعی کنید بیشتر با عقل خود زندگی کنید تا با احساستان. به اطراف خود درست نگاه کنید فردی به کمک شما نیازمند است او را کمک کنید. چیزی را که چند وقت پیش گم کرده بودید پیدا می کنید. به زودی ملاقاتی خواهید داشت و پیشنهادهای خوبی می شنوید.
♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز ممکن است احساسات یک نفر را به گونه ای برانگیزید که آمادگی روبرو شدن با آن را ندارید یا خودتان را درگیر بحث هایی کنید که نمی توانید در آنها موفق باشید. کمی احتیاط به شما کمک می کند خودتان را در مخمصه نیندازید و روز بی دردسری را پشت سر بگذارید. امروز شاید مجبور باشید تغییراتی در رابطه عاطفی خود ایجاد کنید. ذهنیت شما ممکن است با افکار و عقاید شریک عاطفیتان فرق داشته باشد و شما نمی توانید نظرات خود را به او تحمیل کنید. شاید بهتر باشد امروز کمی از او فاصله بگیرید تا بتوانید فکری به حال این اوضاع بکنید. سعی کنید در اطراف خود از رنگ سبز استفاده کنید. یک سفر کاری پیش رو دارید. در کار خود مصمم و با اراده هستید، فقط بدانید که برای هر کاری مقدماتی لازم است، به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید. در مورد مشاجره پیش آمده نگاهتان را به موضوع تغییر دهید. از غرورتان کم کنید اما راز دل خودتان را به کسی نگویید پشیمانتان می کنند.
♐ فال روزانه متولدین آذر

حال و هوای امروز ممکن است برای شما تا حدودی ناراحت کننده و ناخوشایند باشد. قلب مهربان شما می خواهد برای تک تک افرادی که از شما تقاضای کمک و مشورت دارند وقت گذاشته و کمکشان کند، اما عقل شما نمی تواند این فکر که آنها دارند از شما سوء استفاده می کنند و یا شما را وادار به انجام کارهایی که دلتان نمی خواهد می نمایند را فراموش کند. بله، خوبی کردن و نگهداری از خودتان و دیگران به صورت همزمان کار بسیار دشواری است. به دلیل فشارهای کاری این اواخر عزیزی را با بداخلاقی تان رنجانیده اید هرچه زودتر دلش را بدست آورید. با شخصی ملاقات خواهید کرد که بیش از شما به نفع او خواهد بود. پیغام خوشحال کننده ای به دستتان می رسد. شخصی سعی دارد به شما کمک کند به حرف او گوش کنید. مشکلی با پادرمیانی شخصی حل خواهد شد شما هم اگر دنبال دردسر نمی گردید دیگر پی اش را نگیرید.
♑ فال روز متولدین دی

پی بردن به این که برخی مشکلات اعصاب خرد کن مربوط به گذشته در واقع حل نشده اند می تواند برایتان بسیار آزار دهنده باشد. اما امروز شما این فرصت را خواهید داشت که با صحبت کردن در مورد این مشکلات خودتان را برای همیشه از شر آنها خلاص کنید. حرف زدن در مورد این مسائل با یک نفر که مورد اعتمادتان است و یا شخصی که این مشکلات به طور مستقیم با او در ارتباط هستند، باعث خواهد شد نظرات شما در رابطه با این مشکل های ناخوشایند تغییر کنند و حتی راه حل های خوبی به ذهنتان برسند. عجولانه و بدون فکر اسرار و رازهای خود را فاش می کنید، این کار به سودتان نیست. در مورد نیتی که در سر دارید اگر کمی صبر کنید بهتر است، هرچیز زمانی دارد. در انتخاب دوستان خود بی دقت هستید. برنامه ریزی کنید و هدفهای مشخصی برای خودتان تعریف کنید، از همین امروز به چیزهای نو بیندیشید و شاکر نعمت هایی که دارید باشید.
♒ فال متولدین بهمن

راه خودتان را آهسته و پیوسته ادامه بدهید. لزومی ندارد که همه کارهایتان را به یک باره انجام دهید، این کار در واقع اثر معکوس خواهد داشت و ممکن است در پایان روز ببینید حتی یکی از کارهایی که می خواسته اید را به طور کامل انجام نداده اید. اکنون زمان خوبی برای اولویت بندی کارهایی که می خواهید انجام دهید می تواند باشد. به هر چیزی که ممکن است حواستان را پرت کند خوب دقت کنید و راه نفوذ آن را تا جای ممکن ببندید. عشق بازوهای خود را به سوی شما می گشاید اما شما همچنان تردید دارید و یک قدم به جلو و دو قدم پس می کشید، عشق می تواند شما را از خامی به پختگی برساند. رویداد های هفته های اخیر را به دقت بررسی و تجزیه و تحلیل کنید، راه حل بیرون رفت از این بحران را می توانید از این طریق پیدا کنید. نگاه خود را نسبت به مسائل تغییر دهید. خودتان را برای شنیدن یک خبر خوش آماده کنید.
♓ فال روزانه متولدین اسفند

شما احساس می کنید که در چند ماه گذشته کارها در فضای حرفه ای خیلی سریع پیش رفته اند و حتی گاهی کنترل آنها از دست شما خارج شده است. شاید بعضی پروژه هایتان خیلی سریع تر از آن چیزی که انتظار داشته اید پیشرفت کرده باشند و به خاطر این سرعت بیش از اندازه نتوانسته باشید آنها را همان طوری که خودتان در نظر داشته اید پیش ببرید. امروز فرصت خوبی است برای این که دست نگه داشته و ببینید تا به اینجا چه کرده اید و از اینجا به بعد چه باید بکنید. نیتی که در دل دارید به واقع گری بیشتری احتیاج دارد با دور اندیشی اقدام کنید. از هر روزتان انتظارهای شگفت آور نداشته باشید. قدری خوددار و زیرک باشید. تغییر شغل یا مقام اداری برایتان پیش می آید. به سفری شاد می روید روی پای خود بایستید اوضاع مالی تان روبراه می شود دنیا را هر جور بگیرید همون جور می گذرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا