تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۶:۴۱
108 بازدید
کد خبر : 30829

آژانس دیجیتال مارکتینگ چه وظایفی دارد؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ چه وظایفی دارد؟

تبلیغات سنتی کم‌کم جای خود را به تبلیغات دیجیتال می‌دهد. در این بین نقش آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ، بیش از پیش مشخص است. شیوه‌های بازاریابی در حال تغییر است و کسب و کارها برای بازاریابی آنلاین به کمک شرکت‌های واسطه نیاز دارند. قبل از آن‌که بخواهید هر تصمیمی برای انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ و سفارش کار

تبلیغات سنتی کم‌کم جای خود را به تبلیغات دیجیتال می‌دهد. در این بین نقش آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ، بیش از پیش مشخص است. شیوه‌های بازاریابی در حال تغییر است و کسب و کارها برای بازاریابی آنلاین به کمک شرکت‌های واسطه نیاز دارند. قبل از آن‌که بخواهید هر تصمیمی برای انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ و سفارش کار به آن‌ها بگیرید، باید از وظایف آن‌ها و حقوق خود اطلاع کامل داشته باشد. با خواندن این مطلب متوجه می‌شوید که آژانس دیجیتال مارکتینگ چه وظایفی دارد و چطور باید بهترین آژانس را پیدا کرد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟ 

آژانس دیجیتال مارکتینگ، شرکتی است که راه حل‌های خلاقانه را با مهارت فنی ترکیب می‌کند و باعث بالاتر رفتن اثرگذاری شما در بازار می‌شود. این شرکت وظیفه تبلیغات آنلاین شما را بر عهده می‌گیرد اما تنها وظیفه آژانس، تبلیغات و بازاریابی نیست. در آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ متخصصان زیادی با هم همکاری می‌کنند. از کارشناسان تولید محتوا و تبلیغات گوگل گرفته تا برنامه‌نویس و پشتیبان فنی می‌توانند در حوزه دیجیتال مارکتینگ کار کنند. در واقع همکاری تیم دیجیتال مارکتینگ است که باعث رشد کسب و کار و بهبود جایگاه شما در فضای آنلاین می‌شود. ابزار‌ها و مهارت‌هایی که تیم دیجیتال مارکتینگ در اختیار دارد، ایده‌های شکل گرفته و خام را به واقعیت تبدیل می‌کند. آژانس دیجیتال مارکتینگ صرفاً یک آژانس تبلیغاتی نیست. آژانس‌های تبلیغاتی علاوه بر شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های اینترنتی، از رسانه‌های جمعی و روش‌های سنتی تبلیغات هم استفاده می‌کنند. در صورتی که آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ، تمرکز خود را روی توسعه کسب و کار در فضای آنلاین این گذاشته است.

اگر مایلید بیشتر با بازاریابی دیجیتال آشنا شوید، مقاله دیجیتال مارکتینگ چیست را بخوانید.

چرا باید از آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ کمک بگیریم؟

هدف اصلی از انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ برای همکاری با شرکت، کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان است. بهترین شدن در دنیای مجازی ناممکن نیست است اما نیاز به تخصص و مهارت دارد. تجربه هم می‌تواند روی کیفیت نتایج به دست آمده اثرگذار باشد. شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ دقیقاً این فاکتورها و ویژگی‌ها را در اختیار شما می‌گذارند. تجربه آژانس حرفه ای دیجیتال مارکتینگ مثل یک میانبر در زمان و هزینه عمل می‌کند. به جای صرف هزینه‌های زیاد و آزمون و خطا در بازار بدون گرفتن نتیجه موثر، به راحتی می‌توانید از آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید. علاوه بر آن تحلیل نتایج و بررسی مداوم آن‌ها توسط آژانس و مشاوران کسب و کار، باعث می‌شود که خیلی سریع‌تر بتوانید رقبای خود را پشت سر بگذارید. در کنار همه این‌ها مزیت اصلی همکاری با آژانس‌های بازاریابی دیجیتال در تخصصی‌تر شدن کارها است. سپردن کار به کاردان این فرصت را به شما می‌دهد که روی کسب و کار خود و رشد آن متمرکز شوید و بدون نگرانی از نتیجه کار، جلو بروید.

وظایف آژانس دیجیتال مارکتینگ

آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ در قبال مشتریان خود وظایف مشخصی را باید ارائه دهند. هنگامی که برای ثبت سفارش و بستن قرارداد به سراغ یک شرکت دیجیتال مارکتینگ می‌روید، باید نسبت به کار خود آگاهی داشته باشید.در طول مذاکره با شرکت واسط، اهداف و نیازهای خود را بیان کنید. تنها در این صورت است که می‌توانید برنامه دقیق و استراتژی رشد درستی تدوین کنید. با در نظر گرفتن حوزه کاری بازاریابی آنلاین، آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ باید خدمات زیر را به شما ارائه دهند:

  • تحلیل رقبا و بررسی مشتریان و تدوین مدل رشد بر اساس آن
  • بهبود جایگاه دیجیتال شرکت با استفاده از ابزارها و روش‌های جدید
  • ارائه جدول زمان بندی و تدوین استراتژی بازاریابی
  • اجرای پروژه با در نظر گرفتن قیمت و زمان مورد نیاز
  • ارائه گزارشات در بازه‌های زمانی مشخص شده و تحلیل آن

قبل از رفتن به سراغ سفارش کار، باید درباره دیجیتال مارکتینگ بدانید. سوالات زیر از جمله پرتکرار‌ترین پرسش‌هایی است که باید از خود بپرسید. می‌توانید نحوه انجام کار و روش آن را از مدیر آژانس جویا شوید:

  • گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس چیست؟ هر دوی این سایت‌ها جزو ابزارهای رایگان گوگل برای تحلیل و مدیریت سایت و کاربر هستند. یک شرکت دیجیتال مارکتینگ باید از این دو ابزار برای تحلیل سایت شما استفاده کند و گزارشات خود را با ارائه مستندات از این دو ابزار ارائه دهد.
  • core web vitals چیست؟ Core Web Vitals، معیارهای حیاتی وب تعریف شده از سمت گوگل است که هدف آن بهبود تجربه وبگردی کاربران است. شما باید از آژانس دیجیتال مارکتینگ بخواهید تا سایت شما را بررسی کرده و برای بهبود معیارهای حیاتی وب راهکار ارائه دهند.
  • استراتژی محتوا چیست؟ بازاریابی محتوا بخشی از استراتژی رشد کسب و کارها است که باید منجر به تدوین استراتژی محتوا شود. استراتژی محتوا یک برنامه ریزی تولید محتوا است که با در نظر گرفتن زمان، هدف، هویت برند، پرسونا، تحلیل رقبا و تحقیق کلمات کلیدی انجام می‌شود.

چطور بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین آژانس باید نکات زیادی را در نظر بگیرید. اندازه تیم، تجربه و رزومه کاری، توان رقابتی، مشتریان قبلی قیمت کار می‌تواند در انتخاب آژانس بازاریابی دیجیتال موثر باشد. آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس به شما برای رشد قدم به قدم و مستمر کمک خواهد کرد. Mentorx تیمی تشکیل شده از بهترین دیجیتال مارکترها و مشاوران کسب و کار دارد که کار تحلیل رقبا و ایده‌ها و پیاده سازی اهداف را انجام می‌دهند. با انتخاب منتوریکس فرصت حضور در بین بهترین‌ها را خواهید داشت.

برچسب ها :

ناموجود

بک‌لینک‌ها

وبسایت خبری شیعه آنلاین

اقامت تجاری ترکیه

رزرو هتل